Nejnovější příspěvek

ZOO OSTRAVA

Ahojte, 
jak už jsem psala v předešlém článku, dneska mám v práci volno a tak toho využiju a doženu vše co jsem vám chtěla napsat. 
Nedávno jsme byli v Ostravské ZOO a pro ty, co to neví, miluju zvířata! A když mi přítel chce udělat radost, tak přesně ví, kam se mnou o našem volnu vyrazit. Opravdu se v ZOO chovám jak malé děcko, ze všeho mám radost, všechno fotím, natáčím, všechny zvířátka mi přijdou roztomilé! 
Opravdu miluju lvy, a šimpanze, bohužel nevím jak je to možné, ale od mě poslední návštěvy šimpanzů bylo opravdu málo. Ale stejně vám ukážu naší krásnou ZOO <3 
Nejprve, ale outfit, který jsem pro tento den zvolila. 



outfit: 
sluneční brýle - Stradivarius
top - Bershka
koženková bunda - Pull&Bear
kabelka - Zara
kalhoty - Bershka
lanové sandálky - nomadic state of mind (vidíte, já říkala, že je nosím často a hodí se skoro ke všemu <3 ! )


Plameňáky miluju, jsou rozkošní a jsem ráda, že se s nimi teď dělají všechny různé trička a nafukovací plavací pomůcky, kterou mám v plánu si koupit k moři ! takže jestli máte někdo zájem, já objednávám z https://www.wish.com/search/pool%20flamingo


V ZOO jsme se samozřejmě stavily i na nějaké sladké pochoutky. Byli jsme na mini koblížky, které jsem jedla poprvé a prostě mňam! myslím, že nemusím plýtvat slovy.. fotka mluví za vše ! <3 
Bohužel nevím jak se podnik jmenoval, aby jsem si mohla zajít i mimo ZOO :/ ale snad to zjistím brzo :)








Žádné komentáře