Nejnovější příspěvek

NOVÉ KALHOTY ZE ZARY

Ahojte Všichni! 
Opravdu jsem myslela, že budu přidávat víc článku, že na to bude čas, ale bohužel se vždycky sejde všechno se vším, takže dneska jsem musela využít příležitost než půjdu do práce a něco napsat.
Ták teď už ale zpět k outfitu, jak už víte, opravdu jsem si oblíbila cullotte kalhoty a ikdyž vím, že některým z Vás se vůbec nelíbí, já teď nenosím snad nic jiného, je to ideální na léto, když je úplné vedro, dá se v nich v pohodě vydržet, a když je zima, nemusíte nadávat, protože je v nich taky dobře. 
Navíc se dají nakombinovat na několik způsobů, dají se nosit z podpatky když se chcete cítit více elegantně, ale pokud volíte ( jako já v poslední době) pohodlí, jsou také ideální, vemu si k nim nějaké sandálky nebo pantofle, které jsou teď moje další must have, a můžete naprosto s klidem vyrazit ven, cítíte se pohodlně a přitom na sobě máte opravdu originální kousek.






Outfit: 
Sluneční brýle - H&M
Basic tílko - Bershka 
Cullotty - ZARA
Kabelka - ZARA
Sandálky - Stradivarius
Koženková metalická bunda - Pull&Bear









Snad se Vám outfit líbil! V příštím článku se dovíte, co jsem si na sebe vzala když jsem navštívila moje oblíbené Brno ! <3 








1 komentář

  1. Také vám moc děkuji za velice vyčerpávající komentář... Já bych si také chtěla pořídit nějaké ty kalhoty , ale stále tak nějak moc nevím, odkud bych si je mohla pořídit... Nevíte někdo ještě nějaké jiné alternativní stránky? Pokud ano, děkuji moc, pokud ne, omlouvám se.

    OdpovědětVymazat