Nejnovější příspěvek

 

JSEM ZPĚT!!!


Ahoj Všichni!

Už je to pár let co jsem si založila tento blog s malým snem, že jednou by z toho něco mohlo i možná být. Později jsem dostala práci managera a neměla jsem na to absolutně čas. 


Momentálně sedím na gauči v Holandsku, těhotná a i když pravděpodobně z toho opět nic nebude, řekla jsem si, že mě to vždy bavilo a ráda se k tomu vrátím. 






Už jsem si promyslela o čem by mohly být první články. Můj nejvíce nejčtenější článek je o Honey Gisou oil, který obnovím. Je to několik let a pořád produkt používám, je to jedna z nejlepších investic. Časem jsem si přidala do sbírky pár dalších oblíbenců ale to až v článku. 

Takže jak už jsem zmínila v předchozím odstavci, odstěhovala jsem se do Nizozemska. Našla jsem si přítele, který odsud pochází a nejprve jsme za sebou cestovali, ale poté udeřila korona a české hranice se uzavřely na několik měsíců. Během těchto měsíců jsme se začali rozhodovat jestli nebude jednodušší se po znovuotevření hranic přestěhovat. Ale jak rozhodnout, který z nás to bude? Já Prahu absolutně miluju a co jsem se tam odstěhovala, byla jsem naprosto spokojená. Bohužel v česku máme jeden z největších mínusů a to světový jazyk. Nizozemsko je jeden ze států, kde Vám opravdu dokáže minimálně aspoň rozumět v angličtině i důchodce. ¨

Jak už asi víte, jsem to já, co se přestěhovala. Vždy jsem chtěla zkusit žít v cizině a tohle byla ta příležitost. Takže jsme naplánovali moje stěhování ihned, jak se otevřou hranice. V práci jsem podala výpověď  a nechala se přesměrovat na práci ve stejné firmě ale v Holandsku. Byla to o dvě pozice níže práce, což u mě dost vyvolalo paniku jelikož jsem dřela tvrdě být kde jsem byla, ale do začátku to byla výhra. Musela jsem si zvyknout na eura, na nové prostředí, na to, že budu mluvit jen anglicky a pod. Kdyby korona neudeřila opět znovu, už bych měla své místo zpět. 

No pak přišla další událost a to, že jsem otěhotněla což mi také trošku zhatilo plány na povýšení, jelikož návrh na povýšení zrušili. Pochopila bych to, kdyby mateřská a rodičovská dovolená byly dlouhé jako v česku, ale tady máte pouze 16 týdnů a poté se musíte vrátit do práce.  Ano, čtete správně. Ale o tom už také později, ovšem co jsem zmínila jsem si připravila články.

Mžete se těšit na článek o tom, co potřebujete pokud se stěhujete do Nizozemska, jaké formuláře vyplnit, co zařídit a pod. 

Jak je to tady s hledáním práce, jaké jsou rozdíly v platech a výdajích. 

Co je jiného ve zdravotnictví a jaké to je mít dítě v Nizozemsku. 

Kam se určitě podívat, mám jen pár tipů jelikož v této době bylo těžké cestovat ale pár dobrých osvědčených už určitě mám! 

Pokud by Vás něco zajímalo, o čem bych mohla napsat, určitě se ptejte v komentářích nebo na mých sociálních sítích! 

V dalším článku se můžete těšit na veškeré informace, co budete potřebovat, aby jste mohli žít v Nizozemsku! <3 

Žádné komentáře