Nejnovější příspěvek

Gisou - Honey oil





Ahojte,
moc se omluvám, že jsem nic dlouho nenapsala, bylo toho teď pro mě hodně nového a nebyl tak úplně zcela čas. Nebojte se ale, naštěstí mám pro Vás připraveno hned několik super článků!



Dnes Vám, ale napíšu o Gisou - Honey oil! Pokud jste četli můj rozhovor, který vyšel minulou sobotu, tak jistě víte, že moje nejoblíbenější blogerka i vlogerka je Negin Mirsalehi. Je pro mě velkou inspirací, miluji její outfity a její vlogy jsou energické a i když neznám Negin osobně, myslím, že je naprosto úžasný člověk. (kdo nezná Negin, okamžitě na instagram nebo na youtube a kouknout, ať víte o jak úžasné osobě mluvím). No zpět k honey oil, Negin a její rodina, přítel... založili značku Gisou. Nejprve začali z honey oil, který je vyráběný z domácího medu, který pěstuje otec od Negin. Já jsem ho objevila právě díky ní, a jak můžete vidět v jejich videích, ona ho opravdu používá pořád a má nádherné vlasy! Tak jsem si udělala malý průzkum, koukla na recenze a zjistila, že tento olej na vlasy musím opravdu mít. 

Měla jsem ho dostat na narozeniny v dubnu, kdy mi ho chtěl koupit můj přítel, ale bohužel neposílali ještě honey oil do Evropy. Tak jsem psala Gisou-team, který okamžitě zareagoval na můj dotaz a psali, že během tří měsíců si budu moct honey oil objednat i do ČR, ale pokud bych si ho přála hned tak mi napsali odkaz na stránku v Dubai, který posílá všude. Takže jsem byla nadšená, že si ho mohu objednat okamžitě, ale co jsem zjistila když se mi ukázalo poštovné? že by stálo více než tento produkt! 

A tak jsem se rozhodla, že počkám pár měsíců, neměla jsem z toho úplně radost, ale kdo si počká ten se dočká! A v září když jsem si prohlížela jejich stránky, jsem zjistila, že si ho konečně mohu objednat! A tadáá do cca pěti dnů jsem ho měla doma. 



Honey oil přišel v nádherném balení. (nevím jestli to o mě víte, ale miluji rozbalování jakéhokoliv produktu, balíčku a když je balení nádherné, umím to náležitě ocenit! Na druhou stranu když mi přijde jakákoliv věc hozená v sáčku, dost se nad tím pozastavím, nemyslím oblečení samozřejmě, ale i Zara používá krabice a vypadá to o dost lépe, než když je to v nějakém sáčku, ale dost už o balíčcích, zpět k produktu ) Takže když jste krabici otevřeli, čekala tam na vás knížečka, kde je vysvětlené jak firma vznikla, historie tatínka, který pěstuje med, samozřejmě o produktu a pod. 







Když knížečku vyndáte, vykoukne na Vás, nádherná lahvička! Samozřejmě jsem musela olejíček hned vyzkoušet, osahat si ho, ovoňat, přece jen jsem na něj koukala rok a pak čekala půl roku než si ho budu moct objednat! To určitě všichni chápete, když na něco dlouho čekáte co si přejete a ono to konečně přijde, jakou z toho máte radost! 



No tak musím říct, že už ho používám pravidelně dva týdny, vlasy mám hebčí, lesklejší, konečky nemám tak vysušené, ale hlavně nejlepší vlastnost tohoto olejíčku je, že nádherně voní a ta vůně vydrží na vlasech opravdu celý den, což je podle mě naprosto super. 


Já honey oil používám většinou hned po umytí hlavy, na mokré vlasy, stačí použít malinko, protože olejíček má dobrou konzistenci a je dost mastný, takže stačí opravdu malá kapka na dlaň a roztírat. Navíc je podle mě lepší ho používat na mokré vlasy, jelikož se vám pak dají skvěle rozčesat ( já mám s tímto opravdu velký problém, takže pro mě velká pomoc ) 
Samozřejmě ho používám, ale i když jdu ven a vlasy nemám umyté, když je sluníčko, hezky se lesknou, a vypadají prostě víc zdravě. Je to pro mě Chanel mezi oleji na vlasy, prostě pro mě je to TOP! 
Pokud vás zajímá cena, je to asi přibližně kolem 2k. Ale nesmutněte, pokud do něj investujete, vydrží opravdu dlouho, používám ho tak dva týdny, měsíc a jako by mi z něj  nic neubylo. 


Tak, to by bylo pro dnešek vše, pokud budete mít nějaké dotazy, můžete mi napsat do zpráv na mém instagramu, reaguju max. do dvou dnů, jsem na něm opravdu denně. 

Snad se Vám článek líbil! 
Příště se můžete těšit na článek o kloboucích z Tonaku.

Žádné komentáře