Nejnovější příspěvek

PRVNÍ LET LETADLEM A DOBRÁ ZKUŠENOST



Ahojte všichni!

Dnes Vám budu psát o tom, jak jsem poprvé letěla letadlem a o velké zkušenosti z dovolené.
Nebudu Vám lhát, měla jsem z letadla obrovský strach. Celý den jsem byla nervózní, musela jsem se na to psychicky připravit, ale prostě bohužel když nevíte co čekat..
No takže když už přišla ta chvíle, kdy jsem seděla v letadle (samozřejmě jsem chtěla sedět u okénka) a letuška vysvětlovala všechny bezpečností prvky, myslím že jsem mezitím stihla Petrovi rozdrtit ruku. Musím říct, že mi hrozně vadilo vzlétání.. Byla jsem z toho tak špatná, že mi Petr objednal panáka. :D  Zbytek cesty proběhl kupodivu úplně v pohodě i přistání. Myslela jsem si, že ten vzlet mi vadil jen proto, protože to bylo poprvé, ale když jsme letěli zpět, (nebyla jsem už na tom tak špatně :D) ale prostě mi to vadí a asi vadit bude. Ale musím říct, že výhled k nezaplacení!





Počasí nám zrovna nijak nepřálo, ale nevadí, výhled byl stejně krásný! 

Když jsme přiletěli do Dubrovníku, čekal tam na nás autobus, který nás měl přepravit k přístavu. Cesta trvala čtyři hodiny! Pauzu nám řidič udělal v nějaké kavárně po cestě kde nebylo nic k jídlu a pán si pěkně nahazoval ceny. Když jsme po těch 4 hodinách dorazili k přístavu, pan z autobusu nám pověděl. že deset minut zpět nám ujel trajekt a další jede za hodinu a půl, že za to může ta pauza! No musíte si představit jak jsme byli asi nadšení, když od 9 ráno cestujete a máte čekat do osmi večera na trajekt. No budiž, tak jsme si sedli k nějakému stánku, dali hot-dog ( jelikož nic jiného v blízkosti nebylo ), jako hot-dog nic moc, na druhou stranu po celém dni jsme měli hrozný hlad a hot dog měl tak půl metru :DD 






Když konečně připlul trajekt, byli jsme rádi že to nejhorší máme za sebou a už se jen těšili, až se ubytujeme a dáme si v hotelu večeři. No, ale to jsme ještě netušili, že to nejhorší má teprve přijít. Hotel byl zastaralý, což jsme si řekli, v pohodě, záleží na pokojích, ale když jsme dorazili do našeho pokoje, vůbec se nerovnal fotografiím na webu a ani tří-hvězdičkovému hotelu. 

Musím říct, že nehorší bylo to, že tam byla neuklizená koupelna, všude prach a pod. Když Petr otevřel okno, zjistili jsme, že koukáme do hlíny a větev od stromu nám trčela pomalu do pokoje. Byla to prostě katastrofa! Takže hned ráno jsme měli sraz s paní z naší cestovky a pěkně jsme si popovídali, že buď chceme jiný hotel a nebo jestli tady jsou lepší pokoje, protože to bylo horší než nějaká ubytovna. Ten hotel se postavil před 82ti lety a od té doby se asi nic nezměnilo. Paní nám řekla, že je to jediný hotel na Korčule, který je před rekonstrukcí, což ovšem nikde psané nebylo, ani že je to hotel pro méně náročné. Musím říct, že nejsem co se týče ubytování náročná, ale chci aby v mém pokoji bylo denní světlo a čisto!

Tady mám pár fotek z webu a realitu. Fotky co jsem fotila já nejsou nijak upravené aby šla vidět ta hrůza. Jinak chci ještě podotknout, že paní z cestovky byla velice ochotná, nebyli jsme totiž jediní co si stěžovali a myslím , že za tu sezónu neřešila nic jiného. 


První fotka je z webu. Má to být tříhvězdičkový hotel, musím podotknout znovu.


Tato fotka je focená za denního světla, a ani když byly rolety roztažené, tam světlo nebylo. Ještě musím podotknout, že jsme byli ve čtvrtém patře, zajímalo by mě, kam vedli okna v prvním.. Asi nikam. Navíc nás dovolená stála 14000 Kč! 



Tento vozík byl v každém patře. Jak někde v sanatoriu.

No takže paní z cestovky nám ukázala dvouhvězdičkovou depandanci, která byla součástí toho samého hotelu  a pokud by se nám nelíbilo tam, další den by sháněla místo v nějakém hotelu.


První fotka je zase z webu. Ale i když ten pokoj nevypadá jako na webu. Rozhodli jsme se zůstat, jelikož pokoj vypadal od prvního pohledu lépe. Navíc tam bylo čisto a světlo !
Musím připomenout, že je to dvouhvězdičkové, umíte si to představit ? Že tří-hvězdičkový hotel vypadá hůře?

Při snídani jsme zjistili, že v hotelu bydlí samí staří lidé. (nechci aby to vyznělo zle) ale už nám došlo komu tento hotel nabízejí, jaké klientele.


Další fotka z webu místnosti u recepce. Opravdu mě mrzí že jsem nevyfotila jak to doopravdy vypadá. Byli by jsme opravdu překvapeni, stejně jako já.

Koho by zajímalo jak se hotel jmenuje, je to hotel PARK. Je to upozornění pro Vás, kdo si nechcete znechutit dovolenou tím, že se z nechutí vracíte večer na pokoj.

Pokud máte nějakou podobnou zkušenost, můžete mi napsat do komentářů, ráda si je přečtu.

Jinak slibuji, že příští článek už nebude tak negativní, ale myslela jsem, že by bylo fajn vás na tento hotel upozornit a podělit se s takovouto zkušeností. V dalším článku se můžete těšit na spousty fotek z krásného a milého městečka Korčula!

1 komentář

  1. Ahoj, taky se zanedlouho chystám poprvé letět letadlem a mám z toho snad větší strach, než jsi měla ty :D Koukala jsem se sice na https://jacestovatel.cz/media/cesta-letadlem-poprve-prakticke-informace na informace jak taková cesta letadlem probíhá, ale to mě moc neuklidnilo. :D Je něco co ti pomohlo?

    OdpovědětVymazat