Nejnovější příspěvek

VÝLET DO BRNA - HIPPIE OUTFIT

Ahojte všichni!
Dnes Vám budu psát o mém nedávném výletu do Brna, studovala jsem tam na střední škole, takže už to tam opravdu znám a dost jsem si Brno zamilovala, proto se tam hrozně ráda vracím.
Je opravdu těžké najít si čas na všechny, které tam mám ráda, ale s těmi nejpodstatnějšími kamarádkami jsem si zašla což mi udělalo obrovskou radost. 
Nebudu lhát, ikdyž mám prolezlý každý koutek Brna, nestíhala jsem se divit, kolik nových podniků a kaváren tam přibylo. Samozřejmě mi někdo z vás poslal typy na instagram kam se podívat, a tak jsme zašli do podniku Skog. 
Moc se mi tam líbilo, je to opravdu hezké a hlavně originální místo!




Hned v sobotu ráno, kde jsme byli ubytovaní u mojí kamarádky v Babicích nad Svitavou, jsme si dali parádní snídani a pak se šli před výletem na Veveří projít na skalku, kde byl úžasný výhled! Hotel u Ševčíků mohu skvěle doporučit :D





Hned po obědě jsme se tedy vydali na loď, kterou jsem se dopravili na hrad Veveří, popravdě jsem na něm nikdy nebyla. Chtěli jsme se později i projít, ale bohužel nám začalo pršet, čili nebyla příležitost ani pořídit tolik fotek kolik jsem si přála. Snad to něco málo se Vám bude líbit.  








A teď konečně k outfitu, který jsem měla na sobě, teď vás asi budu často otravovat s cullotte kalhotama :D, ale bohužel jsem si  jich pár na léto objednala, ale snad se vám budou líbit tak jako mě! 
Tentokrát jsem zvolila trošku boho-hippie outfit, ale nic pohodlnějšího jsem si na výlet opravdu vybrat nemohla! 
outfit: 
sluneční brýle -HM
košile a cullotte kalhoty - Zara
batoh - tally wejll
espadrilky -Bershka





Bohužel v neděli se mi můj outfit nepodařilo nafotit, ale už se na to v brzké době chystám! Další článek bude o skvělých náramcích od Leo Mazzotti, které mi přišly zrovna včera! 




Žádné komentáře