Nejnovější příspěvek

JSTE PŘIPRAVENI K MOŘI ?

Ahojte všichni!
Léto už je tady a já Vám chci dneska ukázat pár věcí, které jsou pro mě v těchto dnech nezbytné. 
Dovolená k moři se mi už blíží a jako správný nedočkavec už přemýšlím, jaké maličkosti a nezbytnosti budu potřebovat dokoupit. Pár věcí už na seznamu přecejen mám, ale chce to ještě trochu času než všechno koupím, naštěstí mám ještě dva měsíce, takže trochu času ještě mám. 
Pár mých must have jsem vám už vyfotila, samozřejmě jsou to věci, které jsou pro mě letošní léto absolutně top! 


Jak můžete vidět, je toho spousta, ale pořád spousta věcí chybí. 
Z kraje můžete vidět světle žlutou kabelku ze ZARY, (jak jste si mohly všimnout, kabelky kupuji skoro jenom v Zaře) která je teď v mé sbírce nová, a která má naprosto ideální barvu na jaro a léto. Je veselá a má ideální velikost. Mám totiž buď malé crossbag nebo velké shopperbag. Proto jsem ráda, že jsem konečně našla ideální velikost i barvu, tato kabelka totiž rozveselí každý můj outfit! 
Dále časopis ELLE, který pravidelně kupuji ani nevím kolik let. Elle mě doprovází na různé cesty, ale většinou si doma udělám matcha tea, sednu si na křeslo nebo lehnu do postele a udělám si takovou svoji chvilku.
Dále nesmí chybět samozřejmě moje rope sandals, které už zmiňuji snad skoro v každém článku, ale bohužel jsou to nejpohodlnější pantofle jaké jsem měla. Navíc jsou na léto ideální a podle mě oživí každý letní outfit.  (pokud máte zájem, zde je odkaz http://www.nomadicstateofmind.com/ nebo zde na https://www.naboso.cz/ kde můžete napsat manažerce obchodu a ona vám je na Vaše přání jistě objedná, ke mě tam byli naprosto milí a ochotní.


Dále obyčejné proužkované plavky, letos jsem měla opravdu problém sehnat plavky, z kterých bych byla nadšená takže pokud máte nějaké tipy, napište mi do zpráv na instagramu, budu opravdu moc ráda! Do gatu opravdu zavítám vyjímečně a to většinou jen kvůli nějakým blbůstkám, no a minulý měsíc jsem tam našla klasické proužkované plavky. No snad najdu nějaké, z kterých budu opravdu nadšená !
Dále v levo mám svůj instax8, a hned vedle polaroid. Kdo to ještě neví, jsem opravdu velký milovník plaroid fotek a v dubnu na moje narozeniny jsem dostala tohohle nového miláčka. Tyto úžasné polaroidy najdete na http://www.polariodlove.cz . Nebo si můžete zajít přímo do prodejny v Praze, adresu najdete samozřejmě na stránkách, které jsem vám tady vložila. (v budoucnu určitě udělám článek jen o polaroidech) Pokud máte o palorid zájem, můžete se těšit na opravdu krásné balení! Já si momentálně musím nakoupit zásobu filmů, protože v létě a u moře bude pořád co fotit. 

Dále samozřejmě nesmí chybět olej na opalování a krém proti slunci, letos jsem zvolila opět Niveu a garnier. 
Samozřejmě mám více slunečních brýlí, ale vybrala jsem své nejoblíbenější, které jsem koupila v Zaře.
A v neposlední řadě, můj nejoblíbenější parfém, Chanel N5, který je na léto ideální, je svěží a je to moje závislost!
No to je asi momentálně vše, ještě se budu určitě po nějakých věcech shánět, jako třeba po velkém kufru, dalších originálních pantoflích atd...ale momentálně jsem s mou letní výbavou spokojená. 
V dalším článku se můžete těšit na moje nejoblíbenější letní outfity, jen čekám až mi kamarádka ze Slovenska doveze kalhoty, které už v české republice nebyly k dostání a hned se půjde na focení ! Moc se na to těším, tak doufám, že se Vám článek líbil <3 
Pokud budete mít i nějaké typy kde sehnat nějaké krásné pantofle, budu ráda za jakékoliv typy, které mi piště opět do zpráv na instagramu, jsem na něm denně :)
Ještě chci dodat, že jsem fotku mých must have na dovolenou poslala do soutěže v ELLE souteži, a vyhrála <3 jsem z toho naprosto nadšená a jsem zvědavá jaká odměna mi přijde!!! https://www.instagram.com/p/BWPVxDnB17X/?taken-by=elleczech


Žádné komentáře