Nejnovější příspěvek

OBLÍBENÉ PODNIKY, KAVÁRNY A RESTAURACE V OSTRAVĚ

Ahojte všichni,
dnes vám chci představit všechny mé oblíbené podniky, restaurace a kavárny v Ostravě! V poslední době se tu otevřelo i pár nových, ale samozřejmě mám i své oblíbence, které navštěvuji pravidelně.

Nejprve začnu mou nejoblíbenější italskou restaurací, Babetti. V Ostravě se nachází dvě, ale já mám radši tu, která se nachází v zábřehu a né v centru. V centru se nachází hned u silnice, kde okolo jezdí tramvaje, a přijde mi, že i kuchař v zábřehu je lepší. No záleží na každém z Vás, ale já mám prostě radši tuhle. Jsem velký milovník těstovin, vlastně je to asi moje nejoblíbenější jídlo! 
V Babetti májí opravdu skvělé těstoviny, předkrmy, prostě vše! A já vám představím mé nejoblíbenější. 
Ale pokud máte zájem a chcete se kouknout na menu, tady je odkaz. http://zabreh.babetti.cz/hlavni-stranka/menu/

Babetti - italská restaurace


Nejoblíbenější těstoviny

CASARECCIA POLLO PICCANTE

Sicilské těstoviny s kuřecím masem v pikantní omáčce
z Harrisy, rajčátka, špenát a chilli paprička





Nejoblíbenější předkrm  

PIZZETA FORMAGGIO
Pizza kousky na prkýnku s česnekovým máslem, mozzarellou a domácí balsamickou cibulkou 

Nejoblíbenější hlavní jídlo

(pokud nemám chuť na těstoviny)
POLLO PROSCIUTTO
Šťavnaté kuřecí prsíčko se šalvějí zabalené
v prosciuttu s bylinkovými bramborami 

Nejoblíbenější dezert

ČOKOLÁDOVÉ SUFFLÉ 

FÆNCY FRIES 


Nevím jak je to přesně dlouho, kdy se u Nás otevřelo FÆNCY FRIES, ale jsem ráda, že je tady máme. Konečně je místo kde si můžu dát opravdu skvělé hranolky! 
Kdybych bydlela kousek od FÆNCY FRIES, myslím, že bych musela začít běhat maratony, abych spálila všechny ty hranolky co bych snědla :D Jsou opravdu výborné, dost se mi líbí různé jejich akce, a nové dipy, které dělají.
Mohu je jen doporučit, hlavně těm, kteří bydlí v Ostravě a v Olomouci, kde se FÆNCY FRIES nachází, pokud nad návštěvou už delší dobu uvažujete, tak                                                                    už neuvažujte a zvedněte zadky a šup                                                                      na hranolky ! <3


Mamma´s bistro


Nedávno se nám tady otevřelo nové bistro, místo bývalé restaurace Na Hradbách. Pro mě je mamma´s bistro nové, ikdyž už měli svůj stánek v Porubě před Tescem. Byli prý tak žádaní, že si otevřeli svůj podnik. A není se čemu divit ! Já a můj přítel jsme velcí milovníci těchto bister a podniků, ale bohužel jich v Ostravě moc nebylo, čili když jsme jeli do Prahy, naše nutná zastávka je v Mr. Hotdog. Jsme opravdu rádi, že se nám tu začínají otevírat tak skvělé podniky!! Já jsem tam byla zatím dvakrát (v jednom týdnu :D ), ale určitě tam ještě zavítám, a né jednou ! 
Pokud jste opravdu milovníci burgerů a hotdogů, nepřemýšlejte a zastavte se v mamma´s!  

Kino Luna



Kino kavárna luna není v Ostravě žádná novinka, dva roky zpět to byla moje najnavštěvovanější restaurace a kavárna. Nechodila jsem skoro nikam jinam. Mám jí kousek a opravdu výborně vařili. Asi jsem tady asi chodila tak často i kvůli jedné specialitě, kterou podávali, ale bohužel už jí nemají. Přesto je to skvělé místo.
Navíc začli dělat můj nejoblíbenější dezert, sufflé! <3 

Stračena Pub


Je to asi rok a půl, co se nad téměř mým barákem otevřel Stračena Pub. Podávají jídla pouze z bio masa, které si dováží z jedné farmy. 

Čili hned jak se otevřela, museli jsme jít na zkoušku, ikdyž nejsem zrovna typ, co musí jíst maso každý den, (a ve Stračeně snad nemáte jídlo bez masa) jednou za čas si tam opravdu rádi zajdeme. 
Co mě, ale těší nejvíce, je jejich obrovské venkovní posezení. V ostravě je opravdu problém najít skvělou restauraci, kde se dá sedět i venku a pokud ano je tam většinou tak málo míst, že je téměř vždy plno, ale ve Stračeně o místo není nouze, je to v létě můj dost žádaný podnik kam chodím.
Pokud máte zájem, zde je jejich menu: http://www.stracenapub.cz/#menu
Kdo má v plánu jít na Garden food festival v Ostravě ve Vítkovicích, budou tam mít svůj stánek! <3

La Vida


Do La Vidy chodíme většinou když si chceme dopřát trošku nějakého toho lepšího zacházení. 
La Vida už je jedna z těch luxusnějších restaurací, kam ráda zavítám, když se chci opravdu skvěle najíst, nebo něco slavím a pod. 
Je tam skvělá obsluha, dokonce mají i terásku, když je hezky, a kuchař mění menu podle ročních období, také tam mývají různé speciality, které jsem nikde jinde v Ostravě nenašla!
Opravdu pokud si chcete zajít někam do lepší restaurace, doporučuji opravdu tuhle. 


Pokud víte o nějakých kavárnách a podnicích, které je za to navštívit, můžete mi to napsat do zpráv na instagramu, ráda si je přečtu a zajdu. Pokud má někdo typy i na podniky v Praze sem s nima! Jedu tam 16. června a ráda bych si zašla někam, kde jsem ještě nebyla, už mám sice pár tipů, ale stejně <3

Žádné komentáře