Nejnovější příspěvek

KIMONO OUTFIT A ROPE SANDALS

Zdravím všechny, 
dlouho jsem žádné články nepřidala, ikdyž jsem to měla v plánu, takže dnes přidám hned dva nebo tři. :D 
Chci vám jen představit outfit, který v teplých dnech nosím momentálně opravdu často!
Koupila jsem si u nás v Bershce kimono, které se stalo absolutně top1 věc do teplých dní, které momentálně jsou. Je lehký, pohodlný, a ikdyž si vemete pohodlný basic outfit, dokáže ho nádherně oživit. Koupila jsem si ho v žluté barvě, protože jak už všichni víte, nemám moc černých kousků ve skříni, navíc mám na jaro ráda opravdu živé a veselé barvy. Pokud si tento outfit vemu, ani nikomu nemusím vykládat, že mám dobrou náladu, tento outfit to poví sám za vás. :) 



outfit: 
sluneční brýle - Zara
kimono - Bershka
tričko - z Grape festivalu
kožená sukně s výšivkami - Zara
kabelka - Zara
boty - New Yorker 


outfit: 
žluté pilotky - Stradivarius 
kimono - Bershka
tričko - Pull&Bear
kalhoty - Bershka
kabelka - Zara
lanové sandály - nomadic state of mind 


K těmto rope sandals vám musím něco říct, jsou to sandály, které jsem poprvé viděla na videu od slavné blogerky Negin Mirsalehi. Absolutně jsem se do nich na první pohled zamilovala, jelikož je Negin úžasná a dává pod věci linky a odkazy, kde oblečení najdete, hned jsem se na stránku http://www.nomadicstateofmind.com/ vrhla. Bohužel mělo být poštovné jako půlka ceny sandálků, a tak jsem hledala nějaké české stránky. které by mohly od této značky prodávat, a po dlouuuhém hledání, po asi 3 měsících jsem našla českou stránku https://www.naboso.cz/ , kde sice neměli přímo tento typ, a tak jsem napsala asi nejochotnější managerce jakou znám email, která mi obratem odepsala a sandálky mi objednala. A tak pod dvou týdnech mi konečně přišly. 
Jsou ručně dělané a jsou zdravotnické, hodně lidí okolo mě mi říkalo, že budou nepohodlné a ať si je neobjednávám, že stojí moc. Ale opravdu pohodlnější botky na léto neznám, jsou jednoduché, letní, hodí se skoro ke každému outifut, jsou zdravotnické a podle mě 1500 Kč za všechny tyto plusy, co jsem vyjmenovala je směšná částka. Takže pokud někdo máte zájem, opravdu doporučuji ! <3





Žádné komentáře