Nejnovější příspěvek

IN LOVE WITH ZARA

Ahojte,
jak už jsem se zmínila v minulém článku, dost jsem si oblíbila balónové rukávy, ale momentálně jsem se zamilovala do mé nové mikiny ze ZARY. Je to pro mě teď absolutně nejvíc top kousek ve skříni. Je z dost příjemného materiálu a teď na jaro a na tohle počasí, kdy není ani teplo ani zima, je naprosto ideální.
Na těch rukávech ale nejvíce miluji jeden detail, jsou to světle fialkové pruhy, které jsou z umělé kožešiny.  Kdo mě zná, ví že umělé kožešiny zbožňuju! 



Na sobě mám: 
  • Mikina s balónovými rukávy s umělou kožešinou - ZARA
  • Rifle s vysokým pasem - Bershka
  • Boty - Bershka
  • Pásek - Stradivarius
  • Mini batůžek - Stradivarius
  • Choker - Bershka






Vím, že na téhle fotce se tvářím jako blbeček, ale bohužel si myslím, že moji kamarádku by měl někdo fotit jak ona fotí mě, protože některé pózy, které má ona jsou opravdu zajímavé a nejde se mi tvářit normálně. :D 





Doufám, že se vám outfit bude líbit, už mám samozřejmě v plánu nějaké další a už chystám i nějaké nové články, které se netýkají jenom outfitu.
<3 Vaše Veronika  




Žádné komentáře