Nejnovější příspěvek

NOVÝ KEY LOOK

Ahojte ! 
Dnes Vám chci představit můj nový key look. Jsou to kalhoty, které teď můžete najít v mnoha obchodech.



V poslední době jsem začala nosit dost sukně, kraťasy, culotte kalhoty, takže riflí jsem měla opravdu málo. A když jsem se po nějakých sháněla, nikdy jsem nenašla střih a kvalitu, kterou jsem si představovala. (pokud máte nějaké tipy, sem s nimi) Proto jsem se rozhodla sabotovat rifle a řekla si, že stejně před létem budou naprosto ideální nějaké lehké a volné kalhoty, jelikož na večer to stačí a po riflích se začnu shánět až ke konci léta. Samozžejmě pokud na nějaké narazím, ihned si nějaké koupím, ale zpět ke kalhotám, které jsou momentálně key lookem v Bershce. 
Jsou ideální na teplé, ale větrné dny, kdy není ještě úplně ideální počasí na šaty. Jsou opravdu pohodlné, navíc si je můžete nakombinovat do různých outfitů, na nějakou slavnostnější večeři, ale i na odpolední chození po městě, kdy si vemete pouze tenisky. 
Já jsem v poslední době opravdu vsadila na pohodlí, ale zároveň každý můj outfit musí být něčím zajímavý. (většinou to ozvláštním kabelkou)



Na sobě mám: 
top: nebudu lhát, popravdě nevím, protože ho od focení nemůžu najít :D
Sako: Bershka
Kalhoty: Bershka
Lanové sandály: nomadic state of mind
Kabelka: Zara
Jak vidíte, lanové sandálky jsem si opravdu hodně oblíbila, navíc se hodí opravdu skoro ke každému outfitu! <3


Myslím, že v ten den mi chtěl vítr něco naznačit :D Ale nakonec z toho jsou docela povedené fotky.





Doufám, že se Vám článek líbil, příští chystám už brzy! <3

1 komentář

  1. Díky moc za krásnej článek :-) Moc jsem si to užila a velice jsi mne inspirovala k tomu, abych si také nějaké ty kalhoty pořídila. Pořídila jsem si je ale ze sekáče , protože na ty nové úplně moc peněz nemám :(

    OdpovědětVymazat