Nejnovější příspěvek

FOODFEST - BRNO

Ahojte! 
Dnes jsem si pro vás připravila článek o mé nedávné návštěvě Brna, kde se konal foodfest ! Samzřejmě byl i v Ostravě, ale zrovna jsem měla oslavu narozenin, takže jsem si zajela do Brna, kde byl o týden později, abych se tam konečně podívala! 



Foodfest se mi absolutně líbil, akorát jsem například v mexickém stánku čekala toho trochu víc, ale určitě si tam každý přišel na své.
Nejoblíbenější byl stánek s hmyzem, kobylkami, a ikdyž jsem si tuto pochoutku nechala ujít (opravdu mě to nemrzí), bylo tam spousty dobrého jídla, které jsem ochutnala raději a s chutí !! 


 


Kdo mě ještě nezná, nejím ryby ani žádné mořské plody, takže stánkům s fish and chips a sushi jsem se vyhýbala. Proto jsem možná neměla ani odvahu opravdu vyzkoušet ty červy, štíry..mám však kamarády a přítele, kteří si na tom pochutnávali, takže vám mohu tak maximálně napsat jejich dojem. Podle nich to nebylo nic moc, a asi by na tom nemohli přežít kdyby někdy někde ztroskotali :DD
Na foodfestivalu mě nejvíce zaujal stánek Vital vibe, kde prodávali různé raw pochutiny a oříšky, pomazánky, a pod. (kdo neví co je raw strava, tak tady kratší vysvětlení: raw food vychází z myšlenky, že tepelně upravená strava nad cca 42° ztrácí živiny a výživové hodnoty) Chtěla jsem si z tama odvést jednu oříškovou pomazánku od my raw joy (rawtella) chutnala mi nejvíce, ale nakonec jsem se rozhodla jen pro čokoládu také od my raw joy a nemůžu si jí vynachválit. Je to nejlepší čokoláda jakou jsem za poslední dobu jedla.



Dále jsem si dovezla omáčku, sweet onion chutny (sladká cibulová), která je od českých výrobců, kteří ji zaslali do Amerika na soutěž: the worlds hot sauce awards, kde získala druhé místo, a myslím si, že právem ! Protože jsem se do ní absolutně zamilovala.



Jako třetí, jsem si koupila Extra virgin olive oil - finca la torre, který je organický a biodynamický. Už jsem si na něm stihla uvařit, musela jsem ho samozřejmě hned vyzkoušet a opravdu musím říct, že maso je o hodně chutnější a šťavnatější, takže si ho budu kupovat dál!


V poslední řadě jsem si koupila sladké pití, které má v sobě bazalkové semínka, opravdu jsem nikdy nic takového neviděla ani nezkoušela a musím říct, že ikdyž na mě je to moc sladké, bylo opravdu výborné ! 
Samozřejmě jsem v každém stánku vyzkoušela něco, měla jsem domácí hotdog, queassadily, různé sušené ovoce, čokoládu s whiskey, dortík se sladkým karamelem, nejpálivější omáčku co jsem kdy jedla, no prostě bylo to naprosto úžasné a vy, co jste si to nechali ujít tak určitě si příští rok zajeďte, já už se těším totiž na další ! <3 









Žádné komentáře