Nejnovější příspěvek

VÝHRA - RITUALS KOSMETIKA




Ahojte všichni ! 

Dneska bych vám chtěla napsat o dárku, který jsem výhrala s fotkou v Elle magazínu asi před měsícem. Balíček přišel minulý týden a nemohla jsem se dočkat, co mi přijde jako dárek, a musím říct, že jsem z něj měla opravdu velkou radost !! 


Kdo čte pravidelně můj blog, tak si pamatuje článek, kde píšu co s sebou vzít na dovolenou, kde mám fotku, s kterou jsem právě vyhrála.

Téma soutěže bylo: Vyfotit novou Elle se vším, co si berete s sebou na dovolenou :)
Přece jenom kdo si nepamatuje, zde můžete kliknout a podívat se přímo na výherní fotografii, přímo na instagramu Elle czech.





Jak už jsem řekla, balíček přišel asi po 2-3 týdnech od mojí výhry, takže jsem se těšila jako malé děcko. Když balíček přišel byl opravdu nádherně zabalený, dostala jsem od kosmetiku od Rituals a vichy krém. 

O Rituals kosmetice už jsem slyšela, ale nikdy jsem zatím neměla možnost ji vyzkoušet. V celém balíčku je body scrub ( kdo mě zná tak ví, že pleťové masky a tělový scrub miluju) čili toto mi udělalou velikou radost a nemůžu se dočkat až ho vyzkouším! Dále je tam tělový olej, tělový sprchový gel v pěně a tělový krém. Už jsem stihla vyzkoušet tělový olej a sprchový gel v pěně. Ta pěna je opravdu super, nemusíte si jí dávat moc, protože opravdu nabyde, takže nedělejte na poprvé chybu jako já, já si jí do ruky dala tolik, že jsem se mohla celá obalit a vypadat jak sněhulák :D Po použití pěny máte krásně jemnou a hladkou pokožku a olej, který jsem nanesla hned po umytí pěnou vám dodá krásný lesk! Což je podle mě na léto naprosto ideální a dokonalé! 
Musím říct, že mě celkově Rituals kosmetika mile překvapila, jelikož mám hodně citlivou pokožku a né každý krém, a každý sprchový gel mi sedí, měla jsem trochu obavy, ale naprosto zbytečně. Takže pokud máte citlivou pokožku nebo trpíte na exzémy, nemusíte se ničeho bát, samozřejmě každý reaguje na něco jiného, čili nemůžu mluvit za všechny, ale pokud přece jenom máte zájem, a chtěli by jste si Rituals kosmetiku objednat, stačí kliknout zde, mají dokonce i svíčky a vonné tyčinky a dokonce i kosmetiku zaměřenou přímmo na obličej. ( mě přišla péče o tělo ) 





Krém od Vichy, jsem zatím bohužel nestihla vyzkoušet, ale určitě kdo bude mít zájem, ozvěte se mi na instagramu do directu a já vám povím recenze! 


V dalším článku se můžete těšit na recenzi Gisou - honey oil, na který jsem  čekala opravdu dlouho ! a dalších věcí, které jsem si objednala <3

Žádné komentáře