Nejnovější příspěvek

TOP PRODUKTY


Ahojte,
dneska vám chci napsat o pár produktech, které v poslední době používám.




Nechci vám nic samozřejmě nutit, chci vám jen pár věcí doporučit a nebo pro ty co zrovna o těchto produktech třeba přemýšlejí tak vám to třeba dopomůže se rozhodnout. Také vám řeknu jaký je rozdíl mezi jedním produktem co stojí 2000 Kč a co stojí 30 Kč.

Nejprve bych začala čistícími produkty.


Mám tady 5 produktů.
1. Čistící maska od Planet Spa z mrtvého moře
2. Garnier - Pure active 
3. Body peeling od Planet Spa z výtažky z kávy
4. Body peeling od rituals
5. Pure clay mask od L´oreal

1. Čistící masku od planet spy, kterou seženete v Avonu, používám už pár let, a jsem s ní pořád naprosto spokojená. Vlastně to byla moje první maska, kterou jsem si koupila když jsem ve 12ti dělala avon lady :D Ikdyž teď používám častěji čístící masku od L´oreal, která je naprosto top, ráda masky střídám a proto jich mám více, vemu si prostě tu, na kterou mám v ten den náladu :) Masku od L´oreal jsem prostě musela zkusit po mnoha chválách od kamarádek, a musím říct, že už jenom po nanesení vidíte kde maska účinkuje. (a že těch míst není málo) :D

Čistič pórů od Garnier je dobrý, ale účinek není úplně zřetelný, já nemám moc problematickou pleť, takže mě to pleť vyčistí docela v pohodě, ale vím že kamarádka která si ho půjčila a která má docela s pletí problém, jí nějak extrémně nepomohl, neviděla hold žádný účinek. Já mám ale po tomto přípravku úplně skvělý pocit, za prvé si tím masíruju pleť a obličej což miluju, je to velmi příjemné a po vyčistění je pleť hodně svěží a fresh. (cítím se jak winterfreshka :D)

Body peelingy,.. co k tomu říct.. miluju masky, peelingy a tak nějak všechno, ale body peelingy jsou moje srdcovka. Taky milujete ten pocit jak si po nanesení a obroušení pleť umyjete a sáhnete na sebe  a máte pocit jako by jste měli pleť, tělo..jako dětská prdýlka? tak to je přesně ten pocit, který miluju. Hlavně praktikuju body peeling na stehna, obličej a chodidla. Na obličej použiju peeling a hned po té nanesu čistící masku ( jde vidět účinek o dost lépe). Na stehna si ho nanáším kvůli zarůstání chloupků, vím že tím trpí i hodně kamarádek. Hold přes zimu je to pro nás holky těžší, ale naštěstí tu pro nás takové menší pomoci existujou ;) Body peeling z avonu je rozhodně levnější záležitost, ale co jsem vyzkoušela peeling od Rituals.. jsem  sním spokojenější, je jemnější a přijde mi, že i o dost účinější, ale nezavrhujte tento body peeling úplně. Peeling z avonu je zase lepší na chodidla, navíc má hezky intenzivní vůni.


Dále vám chci předtavit mé favority co se týče vůni. Jak je asi vidět, jsem velký fanoušek Chanel parfume N5. 
CHANEL L´eau jsem dostala od přítele na Vánoce před rokem, hrozně jsem si ho přála a opravdu mi nidky neudělalo nic tak velkou radost. Potom se povedlo mě překvapit mojí nejlepší kamarádce Katy, která mi dala také CHanel mademoiselle. Určitě jsem si oblíbila více Chanel m. protože je více výraznější a více mi sedí, ale někdy mám prostě takovou tu náladu, kdy chci něco jemnějšího a klasičtějšího a hlavně né tak výrazného, tak sáhnu určitě po CHanelu n. Miluju je oba dva a určitě všem doporučuji zainvestovat já je mám rok a ikdyž je používám téměř každý den, vydrží mi určitě ještě půk roku. S tímto prafémem totiž nemusíte vůbec plýtvat. Stačí jednou max. dvakrát stříknout. 


Pokud jste četli mé starší články, tak jistě víte jak značku Gisou mám hrozně ráda. Je to společnost, kteoru vlastni Negin Mirsalehi, která jí vede se svým přítelem. Momentálně mají už tři své produkty na vlasy plus hair-combe. Přípravek je přírodní a je dokonce z medem, který je vypěstovaný ve vlastní včelí zahrádce otce od Negin. Honey hair oil stojí v přepočtu asi 2200 i s poštovným tuším. Pro mě to není levná záležitosto, ale přípravek má skvělé recenze, a pro mě, musím říct, je to Chanel mezi oleji na vlasy. Vyplatilo se mi zainvestovat a i počkat. ( čekala jsem skoro půl roku, možná třičtvrtě, než byl přípravek možný objednat do Čr ) Jak můžete vidět v olejíčku mi chybí asi jedna čtvrtina a toho od srpna? (nejsem si jistá kdy přesně mi dorazil) používám každý den. Opravdu každý den! Vždy na mokré vlasy po vykoupání a někdy když mám den kdy si vlasy nemyji, je skvělý na úpravu vlasů. Vlasy nevypadají suše a poškozeně, ale zdravě a leskle. Kdo má jemné vlasy jako já a má problémy v zimě s tím, že mu elektrizují vlasy snad po každé a ve všem. Jakýkoliv svetr, jakýkoliv cokoliv! Prostě je to otravné, nepříjemné, culík se nosit v té zimě někdy prostě nedá a já u nevěděla co s tím, ale díky Gisou.. je to prostě můj malý zázrak na vlasy, miluju ho a nechci aby mi někdy vůbec došel. 
Můj druhý oblíbený produkt, který jsem objevila někdy na střední, je březová voda od ALPY, která o proti Gisou stojí asi 38 Kč ? K dostání je ve všech drogeriích Teta a možná, že teď ho najdete snad už všude. Tuto vodu mi jednou doporučila nějaká kamarádka, nemůžu si vzpomenout už která, je to pár let, ale vím, že se mi jednu dobu dost třepily konečky, lámaly vlasy a celkově mi moc nerostly. A tak jsem zkusila březovou vodu, vždy si jí vmasírujete do mokré pokožky a potom vetřete do zbytku vlasů. Vlasy jdou lépe rozčesat a navíc rychleji schnou. Nedám na ní dopustit, vlasy se mi po ní opravdu zpravily a doporučila jsem jí i kamarádkám, které jí používají dodnes. 

Řasenka miss Baby Roll je jeden z mých nejnovějších objevů, vlastně možná nejnovější. Zrovna mi moje řasenka došla a na trhu se objevila tato nová od L´oreal. Líbil se mi kartáček a celkově deisgn řasenky, tak jsem si řekla že do toho půjdu, jelikož moje stála, kterou používám byla vyprodaná a jsem za to velmi ráda! Krásnější a delší řasy jsem neměla! Dokonce mi je nějaká paní v práci chválila, musím říct, že za mě opravdu TOP1 v řasenkách.

Dále tu mám Nyw wonder stick, kterou jsem si pořídila na rozjasnění a konturování pleti. Je opravdu těžké najít pro moji světlou pleť dokonalý světlý tón, ale Nyx se to povedlo. Musím říct, že jsem s ní plně spokojena a i když jsem se snažila tyčinku očistit, na fotce jde vidět jak moc jí používám, zrovna mi došlo a zatím nemám novou. Rozhodla jsem se najít od nyx jen kontur-stick, ale všechny mají prostě na mě takovou hovnivou barvu.. já potřebuju takovou studeně tmavou, protože jinak vypadám jak.. No ukázalo se, že i když už mi došla, já stejně vyškrábávám z této tyčinky co můžu, takže si jí stejně koupím znovu. Jsem velký oblíbenec rychlého, snadného a dobrého líčení a toto je přesně produkt pro mě! :)

Jak už jsem psala, problematickou pleť nemám, čili nepoužívám žádný make-up nebo tak něco. Nechci si zbytečně ničit pleť, ale pokud mám zvolit něco místo make-upu, tak BB cream. Já jsem si pořídila od Garnier a jsem s ním naprosto spokojená, když jsem měla období, že jsem měla sem tam zarudlou pleť, nebo suchou od Slunce nebo co jí vím, tohle byl můj skvěly pomocník a nejlepší kamarád :D .

Master strobing stick - highlighter, který mám od maybeline. Opět je to v tůžce, jak už jsem řekla, mám ráda jednoduché a rychlé. Líčení v tyčince je prostě pro mě a Maybeline je moje nejoblíbenější značka momentálně, mají nejlepší a nejchytřejší produkty. Je to prostě srdcovka :) Tento highlighter je do zlatova a má jemné odlesky. Může být i výraznější ale já si ho nanaším jemně aby byl decentnější. 

Maybeline Eraser eye. Další skvěla věc od Maybeline. Není to sice tužka, ale! Bože je to tak skvělá věc. Na konci můžete vidět polštářek přes který produkt protéká (nebo nevím jak to popsat) a dole s koncem můžete otáčet a tím se vám produkt tlačí nahoru. No není to skvělé? Tím se produkt vypotřebuje do jediné kapičky! Navíc skvěle kryje kruhy pod očima, a vydrží opravdu celý den. Za mě TOP1!

Korektor od Trend it up, velice levná a skvělá záležitost. Tato kosmetická značka se v DM obejvila teprve nedávno. Bude to asi půl roku, ale značku si opravdu chválím, je cenově dostupná opravdu pro všechny a na tento korektor nedám dopustit. Krásně kryje a rozjasňuje. Používám ho dohromady s tím od Maybeline pod oči, má totiž světlejší odstín, což jápotřebuju. 

Tužka na obočí od Nyx. Musím říct, že jsem se k tužce moc neměla a nemohla jsem si jí zarýt pod kůži. Byla jsem fanoušek spíše stínů na obočí, ale po čase jsem začala používat obojí, nakraj tužku a na úpravu tvaru a zbytek jsem domalovala stíny.
Ale teď už nepoužívám nic jiného, než jen tužku. Proč? Protože to vypadá přirozeněji a mě se to líbí více. Musím říct, že mi dalo zabrat než jsem to chytla do ruky, ale teď už s tím nemám problém a dokonalé obočí mám za pár sekund. 



Poslední produkt, který vám chci představit je z Avonu. Je to hřejivý krém proti celulitidě s L-karnitinem.
Popis na stránkách:

Štíhlejší vzhled již za 4 týdny*.
• zeštíhluje postavu
• zahřívá pokožku a urychluje spalování tuků
• zpevňuje pokožku a redukuje viditelnost celulitidy

Účinky: Pokročilý komplex TermaBurn s L-karnitinem okamžitě zahřívá pokožku, stimuluje metabolický proces buněk a má zeštíhlující účinek.
Použití: Naneste na čistou a suchou pokožku na bříšku, hýždích a bocích. Pokud máte citlivou pokožku, naneste 30 minut po koupeli, aby byl zahřívací účinek mírnější.

Musím říct, že krém jsem používala před i po cvíčení a vysledky jsou opravdu dobré. Samozřejmě jej musíte používat pravidelně. Dopuručuji vyzkoušet slečnám, které mají tyto problémy. Vetšinou to bývá v akci za 150 Kč, ale i za 299 Kč, si myslím, že ta cena je velmi příznivá. Navíc účinky jsou opravdu vidět. 

No tak to by bylo dnes opravdu vše, doufám, že jsem někomu trochu usnadnila rozhodování, a že vás článek bavil. Na další se můžete těšit už velice brzy! Děkuji <3

1 komentář

  1. Ten posledný krém proti celulitíde ma naozaj láka. :) A na parfém Chanel si už dlhšiu dobu brúsim zúbky :)

    Petra

    OdpovědětVymazat