Nejnovější příspěvek

LEO MAZZOTTI NÁRAMKY A CULLOTTE OUTFIT

Ahojte všichni!
Dneska bych vám chtěla napsat o náramcích, které mi nedávno přišly. Už jste je určitě viděli na mém instagramu, ale chtěla bych vám k nich všechno podrobněji napsat. 



Tým Leo mazzotti se mi ozval asi měsíc zpátky, kdy viděli moji výherní fotku od elle kde jsem měla svoje rope sandals. Psali jsme si asi týden, byli opravdu ochotní a odpověděli mi na mé otázky během max. dvou dnů, takže spolupráce s nimi byla opravdu pohádka :)
Objednání bylo také opravdu pohodlné a rychlé, já jsem si vybrala dva náramky, černý a zlatavý, objednávka přišla asi do dvou týdnů, takže normální doba, když objednáváte do česka z ciziny. 
Náramky přišly v krásné krabičcce, kterou bohužel pošta zničila a přišla mi už poškozená a rozmáčkaná, což mě opravdu naštvalo, ale naštěstí nármkům se nic nestalo. Když jste tu nádhernou krabičku rozbalili, uvnitř vás čekali nejen náramky, ale také pamětní kartičku od Leo Mazzotti family a děkovná kartička za objednávku. Opravdu rozkošné, jednoduché a krásné balení! 









Jak můžete vidět, krabička je opravdu zničená, snažila jsem se ji aspoň na focení trochu vyrovnat, tak snad se mi to apsoň trochu povedlo :)


Náramky se skvěle hodí jak ke casual outfitu, tak i když se chcete cítit více chic a elegantně. Náramky jsou inspirované třemi zeměmi, které symbolizují módu, Austrálie, Usa a samozřejmě Itálie. 
Náramky nosím opravdu skoro každý den, hodí se ke všemu, ještě když je mám ve dvou různých barvách a jenom si představte jak je miluju, když si je vezmu k mým rope sandals, které tak moc miluju ! <3 
Náramky najdete zde: http://www.leomazzotti.com/shop






Hned v ten den jsem si vyrazila na oběd s mým přítelem a náramek si vzala, samozřejmě jsem vám nafotila i outfit, který jsem měla na sobě. Omluvte trochu fotky, fotil mě můj přitel a ikdyž mu přesně vložím foťák do ruky když najdu pozadí, které potřebuju, stejně mu asi nevysvětlím nikdy jak zaostřit -_- takže snad se vám outfit i přes tolik nasvícené tričko bude líbit. Vzala jsem si na sebe moje nové culloty ze Zary ( jak jinak :D ), nové boty z Pull&Bear, slevy mě přece jenom trochu dostihly no.


Outfit: 
Sluneční brýle - Zara
Tričko - z festivalu Grape 
Sako - po babičce a hrozně ho miluju!
Kabelka - Zara
Náramek - Leo Mazzotti
Cullotte kalhoty - Zara
Boty - Pull&Bear




Snaf se vám můj další cullotte outfit líbil, protože já ho miluju, ikdyž se v poslední době oblíkám vícě casual, tento den jsem měla chut´ cítit se více chic, mimochodem boty jsou opravdu pohodlné, takže vřele doporučuji. Celkově v tomto outfitu se cítíte volně. 

Příště se můžete těšit na článek o mé první designérské kabelce a mé výhře v Elle magazine. 

Žádné komentáře