Nejnovější příspěvek

FESTIVAL LOOK - BERSHKA

Ahojte všichni ! 
Dnešní článek bude o souteži v Bershce. V této soutěži se jedná se o vytvoření festivalového looku, jelikož v Bershce pracuju a tyto soutěže na různé téma miluju, samozřejmě jsem se musela zúčastnit. :) 
Rozhodovala jsem se mezi dvěma outfity, které jsem vytvořila, nejsem si jistá jestli jsem se rozhodla pro ten správný, ale byla jsem spokojená s oboumi, takže tady vám teď ukážu, který jsem vybrala. 



Nemusím nikde vypisovat odkud co je, jelikož je vše z Bershky, ale na sobě mám AC/DC tričko, oversize denimovou bundu, růžové kraťásky, černé tenisky, inspirované Vans a mé sluneční brýle, které mám z minulého roku. 
Tak snad se vám outfit líbí, myslím, že šanci na úspěch je malá, jelikož se zapojí určitě spousta a lepších lidí, ale kdo ví :) 








Žádné komentáře