Nejnovější příspěvek

POMALÁ KORČULA - "SAVE THE EARTH, IT IS THE ONLY PLANET WITH CHOCOLATE"


Ahojte,
jak už jsem zmínila v minulém článku, všechny negativa necháme za sebou a vrhneme se konečně na toto úžasné město, které je opravdu kouzelné!

Přes všechny ty věci co se děly a počasí, které nám ze začátku nepřálo (ovšem můžeme být vděční, že jsme nedopadli jako v Zadaru). jsme si prošli celé městečko, a začali si konečně užívat <3

Korčula je opravdu malé městečko, celé ho prodejte asi za půl hodiny. Já se vyžívám v těch malinkatých starých a milých uličkách, proto Vás zasypu hromadou fotek, ale dost jsem je protřídila, abych vás tím neunudila :D

Hned v pondělí jsme se byli najíst v restauraci, (je fakt blbé, že si nepamatuji jméno) ale byla na hlavní ulici a úžasně tam vařili ! A prostředí bylo asi to nejlepší jaké jsem na Korčule zažila.



Nejroztomilejší nápis na světě, už jste ho museli vidět na mém instagramu, ale stejně ho sem musím dát znovu ! "SAVE THE EARTH, IT IS THE ONLY PLANET WITH CHOCOLATE"

Nečekaně jsem si jakožto milovník těstovin a špaget, musela dát jako první jídlo špagety Aglio Olio. Na to jak je to jednoduché jídlo byly opravdu výborné ! Ještě abych nezapomněla, tato restaurace má nejlepší a nejvtipnější rozlišení záchodů :D 





Na Korčule se mi hrozně líbí to, že nikdo nikam nespěchá. Autobusy nejezdí přesně, všichni prostě mají na všechno čas. Byli jsme na poště a slečna zničehonic odešla, prostě se zvedla a šla si dát kafe, pak se vrátila a obsluhovala dál. Vůbec jí netrápilo kolik je lidí na poště, navíc! nikdo nic nenamítal, což jsem ještě nikdy nikde neviděla. 








Šli jsme se projít podél ostrovu a i když nebylo úplně teplo, musela jsem jít prostě už do moře. Takže jsem se samozřejmě na tom místě musela vyfotit, bylo to rozkošné malé molíčko, kde byla modrá lavička a celkově to prostředí tam bylo hrozně hezké! (nevyfotila jsem se v plavkách, jelikož se mi líbilo, že na té lavičce budu taky celá v modrém, ale také nemám úplně výstavní postavu a nebudu vás tady chudáky trápit pohledem na mě :D) 


Něco málo k outfitu:

Sluneční brýle: Bershka
Košile: Bershka
Sukně: Stradivarius
Kožené pantofle: Zara
Plážová taška: by ME (o tom vám určitě v brzké době udělám nějaký článek, až to budu mít vše připravené tak jak potřebuji, ale máte se na co těšit!)



Výhled na městečko Korčula z té lavičky, no řekněte, že to není krása! <3 ¨

Samozřejmě jsem si musela tradičně dát zmrzlinu ! Musím říct, že tahle přímo v centru městečka stála teda zaprd :D ale později jsme našli cukrárnu, která byla po cestě k nám do hotelu, která byla opravdu boží! Navíc tam měli příchuť tmavé čokolády, kterou jsem vyzkoušela poprvé <3





Mimochodem, to bude můj budoucí dům na léto, kde budu jezdit odpočívat <3 :D Miluju ty tmavě modré dveře a okenice! 

Další dny jsme se vydali na různé pláže po ostrově. Nejsme ty typy, co jenom sedí na zadku a chodí na nejbližší pláž od hotelu. Rádi hledáme různé místa, popravdě si na dovolené ani moc neodpočineme, furt někde cestujeme a jezdíme. První pláž, na kterou jsme se vydali se jmenovala Lumbarda, pořádně si toto jméno zapamatujte, pokud se rozhodnete jet na Korčulu, tuto pláž stojí za to navštívit! Říká se, že nejhezčí pláž je Pupnatská luka a ikdyž byla krásná, přece jenom mě se líbila nejvíce Lumbarda! Je to písčitá pláž, čili pro ty co se chtějí potápět, smůla, protože jsem byla asi 20 metrů od pláže a pořád jsem dosáhla nad dno. Celý den jsme skákali ve vlnách jako blázni, byl to asi nejlepší den z celé dovolené. 

Ještě jsem vám zapomněla říct jednu historku, kterou je škoda nezveřejnit. 
Další den, než jsme se vydali na pláž do Lumbardy, nám začalo ráno pršet, proto místo odjezdu v 9 jsme ho posunuli na 11 hod. a jelikož jsme se nudili na pokoji, řekli jsme si s Petrovou sestrou, že zajdem do vedlejšího hotelu na bazén. Bylo to dobrodružství jako sviňa! :D Hotel Marco Polo je totiž součást hotelu Park až na to, že hotel Marco Polo je vytuněný posilovnou, bazénama, saunou a vším možným. Tak jsme si řekli, že si zajdem do vnitřního bazénu a do sauny. Bylo to nejšílenější co jsme kdy udělala :D 
Později jsme, ale zjistili, že jsme tam mohli chodit. Takže nakonec jsem furt slušná jako vždy :D Mám něco málo fotek ale moc se nepovedly, tak alespoň v dalším článku uvidíte venkovní bazén.




Nevíme proč, ale po celé Korčule, měli všichni tyto rozkošné Renaulty. Jsem milovník starých aut, takže jsem nemohla odolat a nevyfotit si ho. Jaká  úžasná fotka by to byla na polaroid! To se mi asi zasmějete.. než jsme vyjeli na Korčulu, dva dny předem jsem byla nemocná, takže jsem si zapomněla a ani nestihla jet koupit film, a i když jsem si polaroid vzala a doufala, že film seženu na Korčule, nesehnala. A tak nemám žádné fotky! :(



I když to tak nevypadá, v ten den jsme měli potom nádherně!
Outfit:
košile: Zara
sukně: Stradivarius





Můj první návrh tašky, který jsem ušila. Kdo mě zná, ví že ráda nakupuji v outletech a second handech (samozřejmě ne jenom v nich) ale hrozně se mi líbí, že nikdy nevím co tam najdu a s čím z tama odejdu a hlavně budu jedna z mála kdo to bude mít a tak se nemůžete divit, že tato taška vlastně kdysi bývala sukně. 







Outfit:
crop top: Bershka
sukně: Stradivarius
pantofle: Zara
sluneční brýle: Bershka
plážová taška: by Me









Žádné komentáře