Nejnovější příspěvek

Zimní outfit - pohodlný, teplý a za mě TOP


Ahojte všichni,
nafotila jsem vám další outfit, který je už do té hrozné zimy. Jsem člověk, který miluje teplo, slunce a klidně bych žila někde u pláže, ale na zimě miluju to, kolik oblečení si na sebe můžete vzít a zkombinovat. Dnes jsem si oblékla béžový rolák s teplákovými sportovními kalhoty a koženými boty. Je to teď můj jeden z nejoblíbenějších outfitů, je pohodlný, jakože fakt pohodlný :D !

Přesto, že se oblékám fakt teple, vám teď píšu nemocná z postele, bohužel pro ty co nemáte auto a cítíte se mnou, když mají tramvaje výluky a vy tvrdnete 45 minut venku jako já, se nedá nic dělat. Oblíkat se můžete jak chcete, ale v takové zimě když fouká chladný vítr, to jsem ani já neustála, ale apsoň mám v klidu čas napsat nový článek. :)

Letos jsem si opravdu oblíbila velké oversize svetry s rolákem, vždycky jsem nosila kardigany a svetry a roláky jsem neměla moc v lásce, ale letos si u mě fakt získaly oblibu! Hlavně jsem měla vždy problém sehnat svetr, který nebude kousat a bude prostě ne jenom příjemný, ale prostě ááááá .. víte co mám na mysli :) a letos jsem takový svetr sehnala a né jenom jeden.



Outfit:
Svetr: Stradivarius
Kalhoty: Bershka
Kabát: Zara
Kožené boty: Stradivarius 



Znáte ten pocit, když zjistíte, že nemáte kapsy? :DD




V dalším článku se můžete těšit na mé nejoblíbenější kosmetické produkty! <3


Žádné komentáře